Sunday 9 December 2012

ja maskirani moju fotografiju


Nakon what makes hair grow faster and longer što ste prenijeli fotografiju, uđete u editor frizurom gdje postoje četiri alata na raspolaganju.

Paleta boja - omogućuje vam da promijenite boju odabranom stilu

Maska za pisanje - omogućuje maska ​​neželjenih pojedinosti o fotografiji prije pokušava na različite frizure. Na primjer, vi svibanj želite ukloniti dugu kosu koja se pojavljuje na fotografiji ili pozadina na fotografiji

Veličina alat - omogućuje vam da izmijenite veličinu i proporcije od frizurom ste odabrali

Smeće alat - omogućuje vam da uklonite izmjene koje ste upravo napravili bez početi ispočetka

Prvo, ja maskirani moju fotografiju, tako da je samo moj oblik lica pokazivao. Usput, ovo je odličan način da se shvatiti svoj oblik lica! Maskiranje traje malo stručnosti s mišem. Ako se prebacujete kategorije, na primjer, ide od srednje frizure za duge frizure, morate ponovno prikriti svoje lice. Možete promijeniti širinu maska ​​alat da bi ga malo lakše približiti licu. Nakon maskiranja, otišao sam u kategoriji selektor koji vam omogućuje da pregledavati putem i pokušati na frizure u pet kategorija, vrlo kratka, kratka, srednje duga i updo frizura.

No comments:

Post a Comment